.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی مشکلی برای کاندیداتوری ندارد !

شمال نيوز : حسن غفوری فرد با بیان اینکه "هاشمی رفسنجانی نزد کل حزب موتلفه چهره قابل قبولی است" به نکات قابل تامل دیگری نیز اشاره کرد که گزیده آن را مشاهده می فرمایید:

* کاندیداها در یک ماه امکان اینکه برنامه شان را بطور دقیق بیان کنند و مردم بررسی کنند و سوالاتی که دارند از آنها بپرسند، نیست. بنابراین نامزدها شعارهای کلی و آرمانی سر میدهند به طوری که وقتی بررسی شود شعارهای کاندیدای پیروز با سال آخر دوره ریاست جمهوری وی خیلی فرق میکند.

* شعارهای احمدی نژاد در سال 84 با حرفهای ایشان در سال 91 یا شعارهای انتخاباتی آقای خاتمی در دوم خرداد 76 با سخنان وی در سال 84 متفاوتند.

* وقتی شعارهای آقای خاتمی در سال 76 و آقای احمدی نژاد در 84 بررسی شود با حرفهای آنها در اواخر دوره ریاست جمهوری شان متفاوت است، چون شعارهای آرمانی کمکم جای خود را به حرفهای واقعی و حتی مصلحت گرایانه میدهد.

* اگر کسی با طرح شعارهای آرمانی سوار موج شود و برصندلی ریاست جمهوری در پاستور تکیه زند اما بعد برنامه دیگری را پیش بگیرد، اعتماد مردم از بین میرود.

* الان بیش از 20 اسم در اصولگرایان مطرح است. برخی اصولگرایان دنبال آقای ناطق هستند. یک عده هم دنبال هاشمی رفسنجانی هستند.

* هاشمی رفسنجانی نزد کل موتلفه چهره قابل قبولی است.

* الان بیش از 20 اسم میان اصولگرایان مطرح است. بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر مطرح هستند. برای آقای ناطق هم حتما در بین موتلفه کسانی هستند که حمایت میکنند.

* ناطق نوری ممکن است از کسی حمایت کند اما اینکه خودشان وارد شود هنوز مطرح نیست.

* ناطق و ولایتی گزینه های جدی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری هستند.

* نگاه کلی نظام این است که همه کسانی که در مرزهای داخل کشور زندگی میکنند و به قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد دارند حق فعالیت سیاسی دارند و میتوانند کاندیدا شوند یا کاندیدا معرفی کنند، بنابراین از نظر نظام تکنوکراتهایی مثل جهانگیری و نجفی یا خاتمی هرکدام بخواهند مشکلی برای کاندیداتوری در عرصه انتخابات ریاستجمهوری یازدهم ندارند.

سخنان غفوری فرد در حالی است که سیاست های یک بام و دو هوای سید محمد خاتمی در مرز بندی با جریان فتنه مورد اعتراض عام و خاص است و مدت هاست که مردم منتظر خط کشی و اعلام موضع اصلاح طلبان در خصوص حوادث سال 1388 از قبیل آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات و شعارهای ساختارشکنانه علیه ولایت‌فقیه و در حمایت از اسرائیل و همچنین اهانت به عزاداری امام حسین‌(ع) و حمله به پایگاه‌های نظامی و تخریب اماکن عمومی و ... هستند ولی با گذشت 2 سال از آن وقایع جوابی جز اظهارات دوپهلوی خاتمی نشنیده اند.
منبع: مثلث


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : خاتمی , کاندیدا
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1391
درود بر سید محمد خاتمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.